tOdaY – aPe yaNg bEst?

Posted: November 16, 2008 in mY sImpLe LiFe

Nak citer yg mane dulu yerk?..Yang best ke yg x best?.. hurm citer yg best dulu lah..


Alkisahnya, tadi dpt hadiah :)  Haa hadiah sempena ape ni?.. huhu jgn pikir lain ye. Ni hadiah sbb tolong beberapa org siapkan dorang punye final projek. Saje2 je tolong coz kalu wat ape2 projek yg melibatkan penggunaan komputer ni, mmg ak suka sgt. Memula dorang nk bayar tp ak tolak. Malas la nak amik duit coz ak ni bukannya org upahan. Walaupun asalnya mmg dorang upah ak utk wat projek tu. Tp memandangkan ak suke wat benda tu, jd takde hal la..Duit bleh tolak tepi. Hehe dlm bungkusan hadiah ni ada 3 benda, dari 3 org berbeza.. Thanx u so much friends.. Dah bg hadiah, pastu belanja makan plak.. Haha mmg best.

Okey ni perkara best yg kedua.

Waa banyaknya duit syiling. Sape punye ni?.. Haha aku punye le. Tadi duk kemas2 loker. Pastu tetibe ternampak bekas syiling ak. So ak pun semangat la nak kira jumlah duit ni sbb nampak banyak semacam je. Lepas kira2, adalah dekat rm70.🙂 Haha bagus betul. Akhir2 sem ni ngah xde duit, mmg berguna syiling2 ni. Esk pi masuk bank :p . Ak bukanlah sorang yg rajin menabung. Tapi ak punye tabiat, tiap kali nak kuar g mana2, ak akan kosongkan tempat letak syiling dlm beg duit tu. Malas nk bawak syiling, berat sgt. Ak kosongkan n simpan setempat dlm loker. Secara automatiknya ak menabung. huhu bagus2 sem depan bleh wat lagi. Amalan camni mmg bagus utk kesihatan🙂W

Comments
  1. afdsmkad says:

    *mane cite yg x besh??
    *syiling tu simpan wat byar bb..
    *tak pon wat banje ak sem depan..ehem2..kuikui

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s