LiFe Wif AUG

Posted: November 28, 2008 in AUG


Time pagi sebelum start latihan AUG. Sangat best latihan pd ari dlm gambar ni (27 nov) sbb hari ni sgt redup dan teduh. Latihan smpai kul 12. Pastu formation plak cm dah makin teratur.. Cuma time lari ke tengah pdg tu agak berterabur sket. Bila fikir2, rasa berdebar pun ada, gembira pun ada.. Tak sabar nak tunggu time perasmian sukan ni nanti pada 13 dis, 8 mlm.. Korang jgn lupa tgk kat tv1 @ tv2 ye.. Harap2 pada malam kejadian tu nanti, segalanya akan berjalan lancar. InsyaAllah

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s