What so ever …

Posted: February 9, 2009 in mOdE tEnSioN

Sah sah dan mmg sah!!! Dia masih marah ngan akO. Hurm, tadi nampak dia on9. So saje2 la rajin pi tegur dia sejak insiden bulan 12 yg lepas. Biasanya dia ni, kalu nampak akO on9, terus je tegur akO. Tapi sejak ari tu, lain plak jadinya. Dia mmg sahla xnak tegur akO. So akO ni saje2 merajinkan diri utk tegur dia. Dan hasilnya, seperti yang dah dijangka. aKo tanya sepatah, dia jawab sepatah. AkO tanya 10 patah, dia jawab sepatah gak. Kalu sebelum ni, ak taip sepatah, dia jawab beratus2 patah. Heran akO… Pastu last2 dia mintak maaf. Katanya, dia kene menjauhkan diri dari akO.. Aik?.. heran betul. Jauhkan diri watpe plak? Selama ni rasenya akO pun bukannya rapat sangat ngan dia tu.. Dan rasenya selama nie akO je yg sibuk2 nak menjauhkan diri dari dia..

Hurm..akO nak minta maaf banyak2 la.. Sebenarnya akO tau sbb ape sikap kamOo berubah cmtu. Tp bukan niat akO utk buat keputusan cmtu. akO suke kawan sama kamOo dan akO harap persahabatan kita kekal utk selamanya. Dan akO nak ucapkan terima kasih byk2 utk apa yg telah kamOo lakukan pada suatu masa dulu.

Comments
  1. uglyduck says:

    ustazah in love ea???

  2. wanita says:

    sape la agaknya gerangan kam00 tu..
    hehehe. mcm seran sejuk n tragis magis je kes0h nih.
    soal hati sukar mengerti. (“,)

  3. uglyduck says:

    ako…kamoo….haha…tragis tul

  4. Okesh says:

    ala sekali skala nk tulih kisah tragis apa salahnya kan.. Lain la cm dua org tu. Jiwang je 24 jam…werrkkk :p

  5. uglyduck says:

    sape la yg bagi nasihat jiwang2 yerk??

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s