Pergi kamOo jauh2…. shuuhhh shhuuhh….

Posted: February 19, 2009 in mOdE tEnSioN

Hari nie dia datang lagi mengacau kehidupanku yang aman bahagia makmur selamanya. Kedatangannya telah ku ketahui sejak azali lagi. Tak lain tak bukan dia hanya ada satu niat sahaja. Dan niatnya itu takkan ku maafkan sampai bila2. Kenapa dia mesti datang? Kenapa dia mesti kacau hidup aku? Kalaula aku dapat install firewall pada diri aku ni, sudah pasti aku akan block ip addressnya…Supaya sampai bila2 pun dia tak akan dapat kacau aku lagi..Aku sangat tak suka dia. Dan sampai bila2 pun aku tak akan sama sekali suka akan dia. Tp bila dia datang, aku seolah2 tak dapat nk mengelak dari melayan karenahnya itu. Hurmm kenapa ya?..
Wahai dia yg bernama “MALAS”!!! Pergila kamOo jauh2 dariku.. Aku byk asgment nak wat ni weii… Jangan datang kaco lagi.. ShOoohh sHuuHhhh pergiii!!!!!!

Comments
  1. uglyduck says:

    terima je la….mulut kata x ska..hati menjerit ckp NAK…NAk…NAk… uhuuuhu🙂

  2. Okesh says:

    rasenya takde siapa yg nak “MALAS”.. seme nak “RAJIN” je..ke poksu yang nak “MALAS” tu? hah amik la..org bagi free je..amik amik jgn x amik..

  3. wanie says:

    hahahaha…malas ek..wani pun ngah malas gak neh…hua3..((malasnya nak gi kelas kul 11..)…aaaaaaaa……….

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s