Tawaran kerja?..

Posted: May 25, 2009 in hAri hArI kErJa

Post sebelum ni aku ade tulis pasal tawaran kerja. Kerja sebagai programmer tapi tak tau kat mane. Pelik kan, dapat offer tapi xtau tempat apa. So petang tadi segala persoalan pasal tempat kerja akhirnya terjawab jugak. Seseorang call aku, tawarkan kerja sebagai PHP dan VB programmer. Huaaaa nampak gaya kena study semula la coding2 tu kalu nak terima offer tu. Tempat kerja ialah kat KLMU @ Kuala Lumpur Metropolitan Universiti. Ni membuatkan aku jadik makin kompius. Seboleh2nya malas betul nak duk kat KL ni. Segala2nya mahal, pastu agak berbahaya especially sebab aku ni pompuan. Ari tu dah mesej abah, bagitau pasal tawaran yang area KL ni. Dan ari tu abah cam takde masalah nak lepaskan aku. Hehe mungkin sebab dia tau aku ni jenis yang bleh berdikari + lasak sket2. Apepun kata putus belum diberikan. Ni baru lepas email resume dan transkrip akademik kat encik yg tepon lagi. Nampaknya malam ni kene wat solat istikharah la..

Comments
  1. Jieha says:

    “abah cam takde masalah nak lepaskan aku”… tak lama lepas tu abah call kakak “aku” cakap pasal tu. Abah kata dia x berapa setuju sangat n risau sikit psl tempat tu.. tp terpulang laa pd baby girl dia😉

  2. Okesh says:

    la ye ke?… haha abah tipu neh.. ari tu tanya dlm tepon, dia kate tak kisah..beres je..

Leave a Reply

