Kehilangan ….

Posted: June 4, 2009 in mY sImpLe LiFe

Huh~ Apa yang hilang? Siapa yang hilang? ..
Sebenarnya aku yang menghilangkan diri..hehehe tapi nasib baik sir tak sedar.
Pukul 9 pagi tadi aku pergi kelas adobe, masa bangun tido tu dah rase kepala cam pusing2 je. Sampai kelas dalam 10 minit tu okey lagi, tapi masuk 30 minit, tambah plak ngan air-cond yang membekukan diri tu lagi ler bertambah sakit kepala aku. Lepas sir ajar lesson for today, dia suruh la wat latihan ikut buku. Apa lagi, dengan lajunya aku balik kolej. Laptop ngan buku pun tinggal je kat lab. Sempat gak pesan kat cat suruh sign untuk kedatangan pagi hehee…. Pukul 1 tengahari waktu rehat cat balik umah. So aku tanya la samada sir perasan ke tak aku takde, then cat cakap “tak”.. Huaaaa sangat bez. Ni yang rasa nak menghilangkan diri lagi ni :p

Cakap pasal hilang, teringat plak kisah barang2 + duit yang hilang kat umah (kolej) ni. Masih misteri samada yang mengambilnya betul2 orang atau “belaan” orang.

Leave a Reply

