Berjalan2 melihat awan Puncak Perdana ^_^

Posted: July 20, 2009 in mE & FriEndS

Hari sabtu lepas aku ngan Reen pergi berjalan2 ke Puncak Perdana. Pukul 1.30 jumpa Reen kat depan Kinokuniya, KLCC. Jenuh jugak la nak tunggu si Reen tu. Maklumlah, dia ada OT plak hari tu. Mujur ak takde kena kerja ari sabtu ngehehe :p Sampai Shah Alam area pukul 3 ptg. Sebab masing2 dah lapar, so kami g makan dulu. Tempat yang dipilih ialah Restoran F.C kat PKNS dan menu kami hari tu ialah bubur nasi. Selama 3 tahun duk lepak kat PKNS tu, hari tu baru tau yang bubur nasi kat situ sangat sedap. Biasanya kalu pi kedai tu, aku suka order mee kari je. Aishh hari2 mendatang aku akan merindui bubur nasi kat situ ^_^ . Lepas tu mesej cik Yan, rupa2nya dia ada kat PKNS gak. So jumpa la cik Yan ngan Lemba kat situ. Memandangkan mereka ada hal lain, so aku ngan Reen gerak pi Puncak dulu.

Kat Puncak kami tumpang tido umah Yan, Bety, Ckin & Mira. Malam tu Jojo plak datang dari Kelana Jaya. Waa best betul dapat jumpa ramai2 neh, kononnya reunion x formal la. So malam tu kami pi makan kat “kandang”. Nampaknya kandang dah makin meriah dan banyak plak menu2 makanan yang baru dan bez . Malam tu jugak cik Bety masak spagethi, cik Yan buat kuih gula melaka, Mira plak wat balik Bakso. Huhu sangat2 terharu, dilayan cam VIP je. Malam tu sempat gak jumpa pakcik Keyo yg datang dari Sri Kembangan. Rupa2nya si Keyo dah jadi matchmaker cik Yan ngan kawan Keyo tu. Apa ntah nama budak tu.. hahaa macam2 hal la dorang ni. Kat umah dorang tu sempat gak tengok assignment2 dorang. Awal2 sem ni, tak lain tak bukan kalu dapat assignment mesti la kena wat artikel review. Tp kali ni lain sket formatnya. Dorang kena wat critical review lak. Yelah, bebudak master kan…takkan same ngan degree kot.

Ari ahad aku, Reen & Jojo dah nak kembali la ke tempat masing2 kan. Isnin kerja lak. Memula plan ngan Reen nak gi lunch kat PKNS, makan bubur nasi smalam tu tapi plan tu tak jadi sebab bebudak umah tu dah siap memasak untuk kami. Huhu mereka tu memang la suri rumah yang berjaya.Harap2 lepas ni masih diberi peluang untuk berjalan2 melihat awan Puncak Perdana. Goshhh, i really miss them.

To Bety, Yan, Mira : Arigato gozaimasu utk layanan yang istimewa dan masakan yang bez2 tu ye ^_^

To Ckin: Rugi lak tak dpt nak jumpa, takpe lain kali bleh jumpa lagi. Moga adik ckin cepat sembuh yup

To Jojo & Reen : Lain kali kalu nak pi Puncak bleh la bagitau ye.. hehe kita punya kawasan pun dekat2 je kan

p/s: tak dapat nak letak pic sebab tak bawa kamera lak pi sane😦

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s