konvo…konvo

Posted: September 14, 2009 in mE & mY eDu

Yeah akhirnya terjawabla segala persoalan tentang konvo… Tak sabarnya nak konvo neh.http://emo.huhiho.com

Dengan ini beta ingin mengumumkan Istiadat konvokesyen UiTM ke-71 akan berlangsung :

Tarikh : 15 okt 2009 – 27 okt 2009
Giliran sidang fakulti beta : Isnin – 26 okt 2009 – 12 tengahari (haha sape yg suka bersolek tu tak perlu la nak bersolek tebal2…)
Amik jubah & raptai : 23 okt 2009 – Jumaat – 2.30 petang
Yuran : RM140.00. Sila jelaskan 2 minggu sebelum konvo ye tuan puan. Pastu pi isi borang pinjaman jubah kat Foyer dewan kuliah, menara SAAS tingkat 3 (ala, atas pejabat pos tu). Jangan ngade2 nak pi isi borang tu kalu yuran dop bayar lagi..

huhu bebudak U lain dah berbulan2 konvo, kami plak yuran pun blum bayar lagi. Tapi okeylah, dari tahun lepas konvo bulan 11 huhu.. Nasibla UiTM kan konvo 2 kali setahun.. Lain dari yang lain.

Haa satu lagi pesanan member, dia cakap sebelum konvo rajin2 lah korang cek kot2 ada terhutang ape2 lagi ngan UiTM. Cam hutang saman ke, hutang lewat pulang buku ke. Kalu tak, xleh scroll tu.

p/s: takde yang bermurah hati ke nak wat sumbangan utk yuran konvo beta?.. http://emo.huhiho.com

Comments
  1. tahniah sebab dah nak konvo…

  2. missfath says:

    faaa…nk tgk ko knvo!!nk3!!!
    bp hb ko knvo???aku dtg leh???ahaha
    **rindu ko sbnrnye..hehe

    • Okesh says:

      nak dtg ke dear?…ak konvo ari isnin.. mesti ko ade kelas kan time tu..tp kalu mmg nak dtg maka aku sgt2 la berbesar hati hehe

  3. missfath says:

    ohooo…isnin ke??
    aku mmg xde clas isn-rabu pun..huu~~
    tp…kne anta tesis lak tyme 2…dh wt appointment ngn sv..so xdapek la…
    huu~~xpla…thn dpn kite sure akn jmp
    dh jnj nk naek beskal sm2 kn??ahaha

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s