Kehilangan …

Posted: October 10, 2009 in aNimE wOrLd

Sedihnya.. Dah berbulan beta mencarinya tapi tak jumpa2 jugak. Antara koleksi barang kesayangan beta telah hilang iaitu koleksi cd Full Metal Alchemist. Koleksi lengkap 1 season telah hilang. Cuti raya dulu dah punggah semua cd2 kat dalam meja cd beta tapi takde. Pahtu terpikir gak mungkin ada dalam kotak barang kat umah kak ihah kot. Tapi takde jugak😦 ..Takkan la tertinggal kat kolej puncak sem lepas?.. Waaaa mana kamu menghilang?..

Comments
  1. ikangskila says:

    donlod balik kat torrent la….
    takpun beli je yang baru….😛

    edward elric tu kecik molek..macam budok kecik tula…hahaha…..budak tu dah letak pix makwe dia..jangan sedey.. :))

    • Okesh says:

      byk episod la plak nak download semula… ape kate poksu yg bersenang lenang kat umah tu tolong downloadkan?… hehe yela dah ngadap internet je 24 jam kan..

  2. ikangskila says:

    rosak akidah ustazah layan citer fullmetal tu….
    hahahha….
    adik ade simpan citer tu…nnt kabo balik la…
    kalo ade org bagi mase konvo nnt

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s