Friend of mine…

Posted: February 2, 2010 in mE & FriEndS, mOdE tEnSioN

Kita sepatutnya fikir pasal diri sendiri dulu sebelum fikir pasal orang lain. Masalahnya, aku asyik utamakan org lain dulu dari diri sendiri.. Masalah org sibuk nak selesaikan, hati org sibuk nak jaga. Lepas tu bukannya kawan tu nak berterima kasih ke ape ke. Siap kene ngutuk plak pasal suka amik tau pasal dia. Sape yg suka? Aku TAK SUKA lah. Cuma tak bleh tengok kawan lain sedih.. Lagipun bukannya aku yg ngade2 pi tanya, dia sendiri yg sibuk nak bagitau. Akibatnya masalah dan diri sendiri tak terurus. Ok lepas ni memang malas nak amik tau pasal org lain dah except my buddies yg beberapa orang tu, bila aku ketawa dia ketawa sama. Bila aku sedih, dia turut merasainya.


I thought u were a friend of mine but I was wrong
U tried to fit into the arms where I belong
U moved right in behind my back
Everyone knows friends don’t do that

I thought u were somebody I could trust
how could u go and break my heart?

Friends don’t do what u do
there’s no excuse and I’m so confused
I thought u cared about me
but now I see all u care about is u

Leave a Reply

