Kalau dah benci …

Posted: March 24, 2010 in aRouNd mE

Bila sekali benci, selamanya aku akan terus membenci. Grrr I hate you. Tak suka!!!. Kenapa mesti muncul lagi dalam hidupku ini?. Sejak pindah kat tempat baru ni, tak pernah lagi ternampak @ terserempak ngan dia. Tapi tetiba 2 hari lepas dia telah memunculkan dirinya didepanku. Ingatkan sekejap je, rupa2nya semalam pun muncul lagi. Isk berani betul. Dahla kecik, gelap, tak hensem pula tu. Tolonglah jangan kacau hidup aku lagi.

Wahai cicak, tolonglah jangan muncul dalam bilik aku ni. Pergilah lepak2 kat ruang tamu tingkat bawah tu. Atau berhijrah ke rumah jiran sebelah ke..

p/s : tak sanggup nak letak gambar betul, geli den ~

Comments
  1. Jieha says:

    kecik.. gelap.. ingatkan cik li, rupa2nya cik ci ;P

    • Okesh says:

      cik li+pan @ li+pas?… huhu kalu pan takut gak. tp ia jalan slow2 je, sempat la masak air panas nk simbah. bahaya kalu x sedar je. alhamdulillah dah lame x jumpa. kalu “pas” plak takpe, suka je.. main kejar2 nak sembur ia hehehe.. dpt hilangakn boring sket~

  2. YayaBerry says:

    iffa..for the first paragraph, i thought u hate sum1.hohoho..
    erkk..hadoy.lizard rupenye.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s