Kisah sandal aku …

Posted: April 12, 2010 in mY sImpLe LiFe

Akhirnya hari ni berjaya juga aku beli sandal baru. Memang sudah lama plan nak beli tapi tak terbeli. Kesian  tengok sandal lama aku dah nazak tu. Aku ni bukan pompuan yang jenis suka simpan koleksi slipar, kasut. So bila terdesak je baru beli. Ingat nak beli sandal yang biasa yg aku pakai tu, tapi cam mane boleh terkenan kat sandal keperempuanan plak.

Ok ini sandal yg tak keperempuanan yg aku suka pakai. Sebab senang nak berlari ke, jalan laju2 dan ia tahan lasak.

Dan yang aku beli tadi bukan sandal. Wedges rupanya hehehe.. Saje nak try kasi nampak tinggi sket. Kat opis tu dahla aku yg paling muda. Paling kecik n paling rendah pun aku gak kot. So tukar style, kasi tinggi sket. Erk ni first time pakai wedges, dan sebelum ni memang tak pernah pakai sandal yang bertumit. (Kasut tumit ada lah tapi tumit lebar, bukan tumit halus..tu pun guna time g interview, meeting n konvo je). Harap2 tak berlaku insiden kaki terpeleot nanti … http://emo.huhiho.com

Owh baru ingat, tujuan utama aku post kisah ni pasal nak bagitau, wedges yg aku beli tu saiz 7 :p .Pertama kali dalam sejarah hidup, pakai selipar saiz 7. Biasanya saiz 5 atau 6 je ~ ..owh adakah aku makin membesar?

Leave a Reply

