entry bosan..

Posted: July 31, 2010 in mY sImpLe LiFe

Bosan. Takda apa nak tulis dan takda idea nak tulis apa maka sebab itu apa2 tak ditulis dlm blog sejak kebelakangan ni. Bangun pagi pergi kerja, balik kerja layan internet + tengok anime pastu tido. Bangun tido pergi kerja lagi dan seterusnya berulang perkara yang sama.

Pejam celik, celik pejam dah nak tiba bulan Ramadhan. Bila pikir2 smula, eh dah cukup setahun aku kerja rupanya. Masa berlalu memang sekejap. Ni pun dah lepas pertengahan 2010. Hari2 umur makin tua, tp hutang PTPTN tak abes2 bayar lagi. Bayar pun tiap2 bulan naik gak rm50, lagi mahal dari jumlah duit topup bulanan.

Oklah, xde idea nak tulih apa. Kepada kawan2 yg sokmo berfacebook tu, korang mesti pernah jadi kipas kan? hahahaa

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s