Aiskrim owh aiskrim

Posted: August 21, 2010 in mY sImpLe LiFe

Happy friday datang lagi. Sekarang makin kerap opis aku buat happy friday. Utk hari isnin ada jugak tapi lupa da apa nama aktivitinya. Happy friday tu ialah dimana hari jumaat petang dalam pukul 4 ptg akan ada la org dtg bagi2 makanan dalam opis. Biasanya snek je la. Tapi hari jumaat lepas (smalam la), korang teka dpt apa?.. Aiskrim tau.. AISKRIM. Cehh favourite koi nombor 1. Nasib baik la opis tu dah beku ngan aircond. Jadi takla mengidam sangat. Ecehh saje nak sedapkan hati.

Nasib baik aisrimnya dalam bekas plastik kecik je. Kalau bg aiskrim connetto ke, mau terliur juga. Dan kepada yg puasa dorang bagi  sebungkus kurma. Oklah tu dapat la jugak ^_^

Sebenarnya tengah bosan ni tunggu waktu berbuka. Nak baca blog kawan2, hurm ramai yg dah privatekan blog dorang. Dibuka utk follower je. Weihh koi ni pakai wordpress, mana la boleh nk jd follower blogspot tu. Ke boleh? kot2 koi tak tau, ajarkan la. Takpela, orang xnak bagi baca, xyah la ngada2 nak g baca😥

p/s: arghh nyesal plak tak beli aiskrim masa kat carrefour tadi.

Comments
  1. jue says:

    hahahahaha..!!!
    merajuk ke..? ape la koi nih.merajuk plak. ;))

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s