5 days~

Posted: October 3, 2010 in mY sImpLe LiFe

Esok isnin..  tulat selasa .. then rabu, khamis, jumaat~

Owh kenapa tiba2 rasa macam banyak je bilangan hari kat atas tu?. 5 hari je kot~

2 sebab kenapa tak sabar2 nak tunggu hari jumaat

1. Jumaat malam balik terengganu lagi~ la la la cuti semester selama seminggu. Hehe sape cakap budak U je ada cuti sem? Org kerja pun ada jugak tau. Tp mungkin kat StandChat je la kot :p

2. Hari jumaat dia kembali~ Yeay kembali dari “reservist”. Hish negara manalah tu yg suka sangat buat “reservist”. Nasib baik seminggu je. Hurmm…..

p/s: Tahan ke? Semalam g camping, 2 hari 1 malam takde line tepon pun dah cukup meresahkan. Nasib baik tak tembus skrin tepon tu asyik duk kene tenung je ~ :p

Comments
  1. Jue says:

    5 HARI JE KE…
    ehhh capital letter plak. nak pesan kopok lekOr lg!!!!!!! kemponan!!

    btw. JELES!!! lama sgt cuti. hurmmm!

  2. the zul says:

    aku pun menghitunh hari nak balik

    tp..xyah hitunglar kot…lambat lg😦

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s