Kawin….kawin.

Posted: November 8, 2010 in aRouNd mE, mE & FriEndS

Akhir tahun memang musim orang kawin.  Kalau tahun2 lepas tak heran la sangat, tp utk akhir tahun ni banyak plak dapat jemputan kawin.

-Housemate 3 orang
-Member sekolah 2 orang
-Member U 2 orang
-Officemate 2 orang
-Budak forum 1 orang

Heh ni yang kawin bulan 11 & 12 je. Bulan2 lepas xtau da ramai mana. Terima kasih la ye kengkawan utk jemputan tu, yg dapat pergi tu saye pergi la. Yang tak dapat tu bukan sengaja tak nak pergi (seboleh2nya nak pergi, makan free kan) tp ada la sebab tertentu. Sebab utamanya of coz la kerja. Huh weekend pun kerja =.=

Aishh ramai la plak kawan2 kawin tahun ni. Rasa tergugat sekejap. Tapi takpe, % kawan2 yg belum kawin > % yang dah & baru nak kawin hehe.. So takde probs sgt :p

Saya?.. Bercinta ngan kerja la dulu 3,4 tahun ni. Baki gaji bulan2 pun ciput je

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s