Lemau ~

Posted: July 19, 2011 in mY sImpLe LiFe

Kononnya cam hangat2 taik ayam je nak g tengok training Chelsea, just utk teman Cath je. Tapi sekali muncul Torres, haaaa rasa nak melompat kat situ jugak. Lupa sekejap yang dia main utk Chelsea, bukan Liverpool.

Hari ni memang sangat lemau~ Bebudak opis ocs pun cam malas nk layan.

Itu ler, jangan kali jangan nak menghilangkan diri lama2. 2 hari dah cukup lama tau! Nasib baik reply sms malam ni. Kalau tak, hurm ada orang takleh tido duk pegang & renung henpon sampai pagi.

Bila lagi nak jumpa ni >_< . Nanti jom buka pose same2 heheheh :p

Comments
  1. wenk says:

    pegang enset?..peh….simpton jiwang

  2. najah says:

    hurm…. sape org yg xleh tido tu ye😉

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s