This is Stamford

Posted: July 22, 2011 in mE & FriEndS, mY sImpLe LiFe

Owh kenapa liverpool takde maskot yang comel macam ni?

Comel kan? Tapi jangan tertipu sebab kat dalamnya mungkin ……………

Ok so tadi Chelsea menang 1-0.  Penyokong Chelsea, berterima kasihla untuk gol kontroversi Drogba (masuk ke tak sebenarnya?). Game malam ni okla, tapi agak boring sebab dorang main kat tengah tu je. Tak macam Liv hari tu,dua2 pihak banyak wat serangan.  Torres? mula2 agak teruja tengok beliau tapi lepas tu duk gelak je.. Tak menyesal la jual dia kat Chelsea.

Cath ajak pegi stadium lagi next week. Tengok MY vs SG plak. Aizat pun tetiba ajak pergi skali. Wahh dah jadi kaki stadium nampaknya lepas ni ~

Go Harimau Malaya………

Bila Barca plak nak datang Malaysia?

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s