So boring .. lame n sucks

Posted: October 5, 2011 in Uncategorized

Current mood:

*Sigh* sampai kul 8 ngadap pc kat opis ni. Kan boring bila Hong Kong & China cuti. Pastu orang depan pun senyap je (owh beliau ngan sakit gigi) and orang blakang pun takde cuti seminggu.

Siyes boring hari ni … hurmmm jom resign

*Sedihnya ko nak resign gak ke? Tak meriah ah team channel pasni. Tp tak bagitau pun. Senyap2 je ye. Bak kata Mr X, “klu sy pon resign senyap2 gak kot. low profile sudah. x perlu dok apdet kat fb. dengan harapan org akan amik tahu, selepas dia memanggil org2 yg tak bersalah “lame n sucks” … hahahaha terbaik ar ayat ang

Comments
  1. dila says:

    aku tak faham sgt entry ni. ce cte cket🙂

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s