.::Perkara yg menyakitkan jiwa::.

Posted: November 29, 2008 in mOdE tEnSioN

Hari ni hari sabtu, 29nov 2008. Baru hbs latihan SUA (sukan universiti asean) utk sesi pagi. Elok2 mood ak dah kembali normal, tetiba balik bilik terus jadi x normal semula. Sangat2 sakit jiwa tgk henset tadi. Dlm minggu ni (2,3 hari lepas) dah tension dgn seseorang yg tak dpt dikenalpasti. Sgt geram kat makhluk tu sbb sesuka hati bg no celcom ak kat budak bosan tu. Budak bosan tu pun satu hal gak, cukupla dh tau no hp maxis tu tp sibuk2 plak nak tau semua no yg ak pkai.. Hanya ada 4 org suspek utama yg bg no celcom tu kat budak bosan. Coz dak kmm, hanya 4 org yg tau no celcom ak. Tu perkara yg menyakitkan jiwa dlm 2,3 hari lepas tp utk hari ni laks, org yg ak kenal n percayai bleh pass no ak kat member dia. Mmg biol la manusia tu. Ak sgt tension + tak suka + geram + sakit hati kalu ada org main pass no kat bdk lelaki ni tanpa sebab. Kecuali kalu budak tu perlukan no ak utk minta pertolongan ke, apa ke tu ak tak kisah. Tp kalu utk saje2 nak kawan + kenal n so on, ak mmg tak suka…. Arghhhhh gerammmmmmmm!!!!!!!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s